Avoimia työpaikkoja

Avoimet työpaikat: Liperin kunta hakee rakennustarkastuspäällikköä

Haemme Liperin kuntaan rakennustarkastuspäällikköä johtamaan ja kehittämään Liperin kunnan ympäristö- ja rakennusvalvontapalveluita. Saat tueksi työhösi asiantuntevan tiimin, jossa työskentelee rakennustarkastaja, lupavalmistelija, ympäristötarkastaja, ympäristöavustaja ja lupatarkastaja. Rakennustarkastuspäällikön tehtäviin kuuluvat mm.:– rakennusvalvonnan laaja asiantuntijaosaaminen– lakisääteiset rakennusvalvontatehtävät– rakennushankkeisiin liittyvä neuvonta ja ohjaus– tulosalueen esihenkilötehtävät Luemme eduksi

Avoimet työpaikat: Helsinki hakee tiimipäällikköä

Haemme asiantuntevaan joukkoomme Helsingin rakennusvalvontaan tiimipäällikköä vakinaiseen virkaan. Muutama sana meistä: Rakennusvalvonta on maankäytön prosessin viimeinen lenkki, joka valvoo rakentamisen säädöstenmukaisuutta ja soveltuvuutta yleisen edun kannalta ja esimerkiksi kaupunkikuvan ja rakennussuojelun osalta. Tehtävämme on osaltamme varmistaa, että Helsingissä noudatetaan hyvää rakennustapaa, ja että

Avoimet työpaikat: Helsinki hakee arkkitehtia

Avoimet työpaikat: Helsinki hakee arkkitehtia Kiinnostaisiko sinua korjaus-ja uudisrakentamishankkeiden ohjaus ja lupakäsittely? Onko sinulla kokemusta rakennussuunnittelusta ja olet koulutukseltasi arkkitehti? Jos vastasit kysymyksiin myönteisesti, saatat olla etsimämme tekijä! Etsimme asiantuntevaan joukkoomme arkkitehtia vakinaiseen virkaan Helsingin kaupunkiympäristölle. Rakennusvalvonnan arkkitehtina toimit rakentajan ja kaupunkilaisten yhteistyökumppanina.

Voit lähettää työpaikkailmoituksen sara.keravuori@rty.inet.fi
Työpaikkailmoituksen julkaisemisesta veloitamme 300 €/ilmoitus (alv. 0 %). Lähetämme kaikille RTY:n jäsenille erillisen tiedotteen aina, kun uusi työpaikkailmoitus on julkaistu.